Obserwatorzy

niedziela, 11 stycznia 2015

Zimowy Projekt - Mróz mocno trzyma

Hej, hej :)

Dziś kolejne zdobienie w rama Zimowego Projektu :)
Mróz mocno trzyma? Chyba nie w tym roku... No ale, mimo wszystko zimno więc trzeba założyć ciepły sweterek. Z paznokciami nie może być inaczej :) I tak oto zaraz zobaczycie pierwsze sweterkowe mani w moim wykonaniu. Spodobała mi się ta metoda i jeszcze nie raz do niej na pewno wrócę :)
Zatem zapraszam do oglądania






I co sądzicie?  Może być jak na początek ? :D
Buziole :*
Justyna

12 komentarzy:

  1. Serdecznie zachęcamy do dodania wpisu do akcji "Zimowy manicure" na zBLOGowanych. Zbieramy najciekawsze inspiracje na zimowe paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie ci wyszly Justynko, musze koniecznie je wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomicie się prezentują :) zwłaszcza te białe mi się podobają ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. No super sweterek rządzi zapraszam do mojego bloga i obserwacji. Staram się tworzyć rzeczowe recenzje na temat wpływu substancji aktywnych w kosmetykach na naszą cerę włosy. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie ja jescze ich nie próbowałam malować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam jeszcze tych sweterkowych zdobień, ale bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek jest swietny! Tez w koncu musze sprobowac!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.