Obserwatorzy

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Zimowy bałwanek :)

Witajcie Kochane :)

Na początku chciałam powiedzieć, że 2 grudnia 1988 o 11.25 przyszłam na świat, czyli dzisiaj oficjalnie skończyłam 25 lat. Czas niestety nie ubłaganie płynie i nawet nie wiem kiedy zleciał ten czas od kiedy skończyłam 18 lat. Dla mnie nastąpiło to stanowczo za szybko. Kilka postanowień na przyszłość zrobionych, zobaczymy czy uda się w nich wytrwać :)

Kiedy zobaczyłam to zdobienie < tutaj > byłam nim tak zachwycona, że wiedziałam, że muszę coś podobnego spróbować zmalować. Efekty tego jak mi wyszło zaraz Wam pokażę :)













I co sądzicie? Mnie bałwanek bardzo się spodobał. Nie wiem tylko czemu farbka pod wpływem topu zaczęła blaknąć. Nigdy wcześniej mi się to nie zdarzyło i zastanawiałam się czyja to wina. Doszłam to wniosku, że albo top z upływem czasu stracił na wartości albo z lakierem bazowym jest coś nie tak.
W przypadku tego zdobienia wygląda to na topniejący śnieg, więc wielka szkoda się nie stała :)

Buziaki :*
Justyna

14 komentarzy:

  1. Świetny ten bazowy niebieski!
    No i wszystkiego NAJ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie :)
    Sto lat i wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego urodzinowego! :* :*
    A paznokcie słodziutkie. Piękny ten bazowy niebieski!

    OdpowiedzUsuń
  4. sto lat! sto lat! :)
    a pazurki piękne, też chce takiego bałwanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne! Cudny bałwanek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie! :) Szkoda, że u mnie nie ma śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny bałwanek !!! :) widzę, że urodzilas się w ym samym roku co ja ..... także mam takie oczucia że czas szybko mija... nie zdążymy sie obejrzeć a będziemy mialy 30 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego Kochana z okazji urodzin! :*
    A mani przepiękny ;) niestety nastraja na zimę, która już tuż tuż ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, niech już będzie tak bialutko za oknem :) Paznokcie świetnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego Najlepszego :* troszkę spóżnione ale szczere:*:*:* Świetny wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.