Obserwatorzy

wtorek, 17 grudnia 2013

Paznokciowy Klub - Choinka

Witajcie :)

Tak jak pisałam w ostatnim poście nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa jeśli chodzi o drzewka bożonarodzeniowe na paznokciach. Również i nasz Paznokciowy Klub wkroczył w świąteczne zdobienia z czego się bardzo cieszę :)




A oto przykładowe zdobienie na jakim się wzorowałyśmy


Mnie osobiście bardzo przypadły do gustu te "włochate" choinki. Żałuję tylko, że nie posiadam zamszu, bo chętnie widziałabym je na swoich paznokciach :)

A co mogę powiedzieć o swoim wykonaniu. No cóż można powiedzieć, że jest lekko przesadzone, ale mnie się podoba takie jakie jest. Bardzo fajnie mi się je nosi na paznokciach. W wykonaniu poszłam trochę na żywioł. Zaczęłam malować paznokcie bez braku początkowej koncepcji. Wydaje mi się, że nie wyszło najgorzej, ale ocenicie sami :)










I co sądzicie? :) 


P.S. Ja się pytam co się stało z funkcją obserwatorów na blogu? Czyżby faktycznie zniknęła na zawsze? 

Buziaki :)
Justyna

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.