Obserwatorzy

sobota, 15 marca 2014

Paznokciowy Klub - Fan brush nails

Cześć dziewczyny :)

Dawno mnie tutaj nie było, ale ten tydzień był tak zwariowany, że nie miałam na nic czasu.
Dopiero wczoraj znalazłam trochę czasu i od razu zabrałam się za malowanie paznokci :)
Na pierwszy ogień poszedł wzór do Paznokciowego Klubu. Tym razem był to fan brush nails
I w tym miejscu ja się pytam czemu posiadając pędzelek, a nawet dwa, pomocny do tego zdobienia ja go jeszcze nigdy nie spróbowałam? Nawet nie mam pojęcia czy dobrze robiłam, bo przez brak czasu nie poszperałam w internecie, żeby dowiedzieć się coś więcej o tym sposobie zdobień. Ale to nie istotne :)
To co mi wyszło bardzo mi się spodobało :) Mam nadzieję, że Wam też przypadnie do gustu :)
Sporo zdjęć napstrykałam wczoraj i nie mogłam się zdecydować więc sporo ich dzisiaj mam :)
Znowu nie doczyściłam dokładnie skórek. Wybaczcie :*












I na koniec jeszcze próba na wzorniku



I co sądzicie?
Buziaki :*

Justyna

4 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.