Obserwatorzy

poniedziałek, 10 marca 2014

Różyczki na marmurku

Witajcie :)

Już po tytule posta możecie się domyślać co dla Was dzisiaj przygotowałam. I pewnie się nie mylicie.
W ostatnim czasie użyłam białego marmurka Lemaxa do pewnego zdobienia, które pokaże dopiero za jakiś czas, i tak zastanawiałam się czemu ja ich tak rzadko używam. Dlatego przy sobotnim malowaniu od razu sięgnęła po kolejnego z nich, tym razem różowego. Połączyłam go z różyczkami, bo chodziły one już za mną od jakiegoś czasu. A czy to trafione połączenie oceńcie same :)









Różyczki wyszły tak z przymrużeniem oka. Następnym razem muszę spróbować innej metody ich wykonywania.

Różyczki tak jakoś pokryły się z świętem naszych panów :)
Jeśli jacyś tu zaglądają to życzę Wam wszystkiego naj z okazji Waszego święta :)

Buziaki :*
Justyna

3 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.