Obserwatorzy

wtorek, 4 marca 2014

Podsumowanie lutego

Witajcie :)

Luty już za nami więc przyszła pora na jego podsumowanie.
W ciągu miesiąca ukazało się 14 notek. Chyba nie wyszło tak źle zważywszy na to, że ostatnio straciłam zapał do malowania paznokci. A w dodatku w większości były to zdobienia: konkursowe, klubowe i projektowe. Ukazała się także jedna recenzja < Klik tutaj > .

Klikając w zdjęcie przeniesiecie się do odpowiedniego posta

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


11.


12.


13.



Ok, udało się ale było ciężko. Ostatnio mam spory problem z internetem i mocno zamula więc podsumowanie zajęło mi dwa razy tyle czasu co zwykle.

Macie swojego ulubieńca? Które zdobienie podoba Wam się najbardziej?

Buziaki :*
Justyna

8 komentarzy:

  1. Wszystkie zdobienie piekne :) Najbardzije podoba mi sie 5 i 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne pracy, ja przez sesję niestety spadłam w statystykach mojego blogaska ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Marlenko ale Ty na pewno szybko to nadrobisz :P

      Usuń
  3. statystyki calkiem calkiem :), no i prosze malowac pazurki, bo jestes nasza inspiracja! Bardzo lubie Twoje zdobienia, sa oryginalne i eleganckie. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana lejesz miód na moje ostatnio złamane serce. Dziękuję :* :)

      Usuń
  4. Napracowałaś się w tym miesiącu, dla mnie wygrywa to różowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie śliczne, ale 3 i 7 najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.