Obserwatorzy

czwartek, 6 marca 2014

Dziki Projekt - zebra

Witajcie :)

To już ostatni tydzień zabawy razem z Alexandrą i jej Dzikim Projektem.
Tematem przewodnim tego tygodnia była zebra. Początkowo miałam inny pomysł na ten tydzień, ale jak przyszło do malowania zmieniłam trochę koncepcję. Czy wyszło mi to dobrze oceńcie same :)











Ostatnio robiłam porządek w lakierach i znalazłam ten biały lakier od Wibo, bardzo lubiłam z niego korzystać, a wydawało mi się, że jest już na wykończeniu a tu jednak jeszcze do kilku mani mi posłuży :)
Swoją drogą chętnie bym go zakupiła ponownie a nie mam pojęcia czy jest on jeszcze dostępny w Rossmanie. Ostatnio jak robiłam tam zakupy ( a zdarza się to niestety albo i stety dla mojego portfela, bardzo rzadko, bo trochę za daleko do niego mam, chociaż i tak już bliżej niż jeszcze rok temu) nie widziałam go w szafie.

I co sądzicie o mani? Kiedy je zmalowałam zastanawiałam się czy dobrze zrobiłam robiąc dwukolorową wersję na środkowym i serdecznym, czy nie lepiej by wyglądało gdybym zrobiła naprzemiennie jeden biały drugi czarny. A wy jak uważacie?

Pozdrawiam cieplutko :)
Justyna

2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.