Obserwatorzy

środa, 19 listopada 2014

Wieczór z książką

Witajcie :)

Kiedy nadchodzą długie jesienno - zimowe wieczory lubię wsunąć się pod koc z dobrą książką w ręce. Zapewne część z Was wie o czym mówię :) I tak właśnie wczoraj wyglądał mój wieczór z książką, która pochłonęła mnie bez reszty.

''Dotyk Crossa" Sylvii Day, bo to o tej książce mowa jest powieścią erotyczną, która sprawia że czyta się ją z zapartym tchem. Dzięki niej mogłam chociaż na chwilę oderwać się od otaczającej mnie rzeczywistości, która ostatnio mnie nie rozpieszcza.




Lubicie? Czytałyście? Jak Wasze wrażenia?

P.S. Co sądzicie o tego typu postach? Długo zastanawiałam się czy go opublikować, ale w końcu się zdecydowałam :)

3 komentarze:

  1. super, i chociaz jestem lakieroholiczka to kocham 'dobra' ksiazke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... mam tą książkę ale nie spodobała mi się... Moim zdaniem to gorsza podróbka Grey'a :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.