Obserwatorzy

wtorek, 10 września 2013

Ados Texture Effect Nail Polish # 04

Witajcie :)

Dziś przychodzę do Was z recenzją mojego pierwszego piaskowego lakieru. Tak, tak wiem wstyd, ale w mojej małej mieścinie to i tak dobrze, że ukazał się chociaż taki.

Ale od początku. Lakiery Ados Texture Effect Nail Polish to seria dziesięciu kolorów. Ja w swojej kolekcji mam numerek 04 w kolorze morskim.



 Kilka słów o lakierze.
Zacznijmy od pędzelka, który jest płaski,  i w miarę wygodny. Mówię w miarę, bo jest szeroki i przy malowaniu musiałam uważać żeby nie pomalować skórek. Lakier ma odpowiednią konsystencję, kryję w miarę dobrze już po jednej warstwie. Schnie niesamowicie szybko, po pomalowaniu obu dłoni mogłam już zaczynać malowanie drugiej warstwy. Kolor jest niesamowity - morski. Dodatkowo fantastycznie się mieni. Powiedziałabym, że przypomina diamenciki zatopione w lakierze. A na powierzchni paznokcia tworzy delikatną chropowatą powierzchnię. Jedynym minusem jest zmywanie, które w przypadku tego koloru jest trochę ciężkie, ale wybaczam mu to :) Trwałość 3-4 dni
 A teraz przejdźmy do zdjęć, których mam całkiem sporo ale nie mogłam się zdecydować tak jestem zachwycona jego kolorem :)



Tu lakier z 1 warstwą 


 I na pozostałych już z 2










 I jeszcze kilka zdjęć w dziennym świetle





Kolor: morski
Pojemność:  10 ml
Cena: ok. 7-8 zł
Krycie:  2 warstwy
Czas schnięcia: bardzo dobry
Trwałość: 4 - 5 dni
Zmywanie (w skali 1-5) : 3



I jeszcze na koniec lakier po 4 dniach na paznokciach



I co o nim sądzicie? Podoba się Wam tak jak mnie? A może macie zupełnie inne zdanie?


I tym oto sposobem napisałam swojego 100 posta :)
Buziaki dla Was :*

Pozdrawiam, Justyna :)

7 komentarzy:

  1. Ale ładny! :)
    I gratuluję 100! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. U kogoś bardzo mi się podobają takie lakiery, ale ja sama źle się w nich czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie wygląda genialnie! I w świetle wygląda na niebieski, musi się niesamowicie mienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest naprawdę...syrieniasty :)

    gratulacje z okazji 100go posta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądają te piaskowe lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję setnego posta! :)
    a piasek? hmm. kolor jakoś do mnie nie przemawia, no ale cenę ma przyjemną :)
    w innym odcieniu pewnie byłby mój :)
    ja w swojej kolekcji mam jeden piasek od Pierre Rene, o którym niedawno pisałam. Jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.