Obserwatorzy

czwartek, 26 września 2013

Niebiesko - pomarańczowe połączenie

Witajcie :)

Dziś pokaże Wam połączenie jakie ostatnio zrobiłam na paznokciach.
Zaczęłam od pomalowania paznokci jednym z lakierów wygranych u Asi Redy. I dalej kompletnie nie miałam pojęcia co zrobić. Wyciągnęłam więc kolor i pomalowałam końcówki na ukos, ale dalej coś mi się nie widziało więc domalowałam kilka kresek i końcowy efekt zaraz zobaczycie :)








Co sądzicie o tym połączeniu? Ja mam mieszane uczucia i sama nie wiem...


Justyna

12 komentarzy:

  1. świetne, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jak najbardziej się to podoba!
    Może gdyby kolor pasków był bardziej 'odbijający' mogłoby być lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny :D Długo się zastanawiałam czy w ogóle je pokazywać a teraz wiem że warto czasami zaryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te kolory ślicznie razem wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne i pomysłowe zdobienie ;) Sama tez tak maluję paznokcie często, że nie mam jasnej wizji tylko coś wychodzi w trakcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładniutkie :)

    ps: napisałam Ci wiadomość na fb :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne połączenie kolorów, a i sam wzór przypadł mi do gustu :) A czy Ty też ze Świętokrzyskiego?

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzisz nie miałaś pomysłu, a wyszło bardzo fajnie :) i jakie proste kreseczki Ci powychodziły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.