Obserwatorzy

czwartek, 15 sierpnia 2013

50 faktów o mnie

Witajcie :)

Już od jakiegoś czasu na blogach można poczytać czegoś więcej o osobach go prowadzących. Bardzo podoba mi się ten tag, dlatego też postanowiłam go napisać.
Jeśli macie ochotę poznać mnie trochę bliżej zapraszam do poczytania :)







  1. Mam na imię Justyna, mam 24 lata ( właściwie w grudniu 25, ale nie lubię sobie dokładać wieku dopóki go nie ukończę ), mieszkam na wsi w malutkiej wsi w świętokrzyskim.
  2. Mam dwie siostry, obie młodsze ode mnie.
  3. Jestem osobą raczej skrytą, nie lubię opowiadać o sobie, bo według mnie nie ma o czym.
  4. Nie należę do osób cierpliwych, chociaż zdarzają się wyjątki. 
  5. Uparta, chociaż nie jak osioł.
  6. Jestem zodiakalnym strzelcem.
  7. Potrafię być wredna i ciężko ze mną czasami wytrzymać. Nie wiem jak udaje się to pewnemu panu :)
  8. Jestem uzależniona od telefonu. Mam go zawsze przy sobie :)
  9. Wśród nie znanych mi osób często nie wiem co powiedzieć. Za to przy swoich buzia czasami mi się nie zamyka :)
  10. W ostatnim czasie zaczęłam bać się burzy. Chociaż wcześniej nie miałam z tym problemów.
  11. Uwielbiam prowadzić samochód. Czasami żałuję, że mam tylko kat. B
  12. Uwielbiam słuchać muzyki. A jeśli chodzi o filmy to dawno niczego nie obejrzałam.
  13. No i już magiczna 13. Mam nadzieję, że dalej jesteście ze mną :)
  14. Mam fioła na punkcie kolczyków. Mam ich całkiem sporo, chociaż dawno żadnych nie kupiłam :) 
  15. Nie palę, jestem raczej biernym palaczem, bo dużo moich znajomych pali. Alkoholu też raczej unikam
  16. Lubię tańczyć, chociaż nie umiem :)
  17. U mnie co w sercu to na języku. Często powiem coś zanim pomyślę a później żałuję
  18. Jestem uzależniona od kawy. Codziennie rano muszę wypić ją w moim kubku, inaczej nie smakuje tak samo:)
  19. Lubię piec ciasta, ale gotowania raczej unikam ( na razie jeszcze nie muszę tego robić :) )
  20. Jestem mocno związana ze swoją najbliższą rodziną.
  21. Pod wpływem wydarzeń z życia stałam się pamiętliwa. Łatwo też mnie zranić.
  22. Z natury jestem ciemną blondynką ale marzę o rudym. Na razie szukam odpowiedniego odcienia, po nałożeniu którego byłabym zadowolona z efektów :)
  23. Uwielbiam kwiaty :)
  24. Miałam taki okres w życiu, że czytałam bardzo dużo książek. Obecnie dawno żadnej nie przeczytałam
  25. Mam w uszach pięć dziurek. Trzy po lewej i dwie po prawej :)
  26. Lubię zaglądać do second handów, można tam upatrzyć fajne markowe ciuszki za małe pieniądze :)
  27. Jestem nerwusem :)
  28. Rzadko chodzę na obcasach, a to dlatego, że mam problem z halluksami. Zimą zeszłego roku zdecydowałam się na operację prawej stopy. W tym roku planuję lewą - i znowu noga w gipsie :(
  29. Nigdy nie miałam długich paznokci. Do tej pory były łamliwe i zawsze krótkie. Teraz dzięki pewnej odżywce są w znacznie lepszej kondycji, może nie zbyt długie ale mnie wystarczą :)
  30. Na pierwszego bloga trafiłam właśnie zimą kiedy siedziałam z nogą w gipsie. Później założyłam konto na googlach żeby je obserwować, aż w końcu założyłam bloga :)
  31. Nie posiadam w swojej kolekcji lakierów z górnej półki, jak je nazywam. Chodzi o te znacznie droższe :)
  32. Potrafię wyjść z domu bez makijażu mimo, że moja cera jest daleka od ideału. Trądzik...
  33. Często chodzę ubrudzona w smarach - tak to już bywa na wsi. Czasami żartuję, że zamiast iść do technikum ekonomicznego trzeba było iść do mechanika :)
  34. Kiedy jeżdżę busami objawia się u mnie choroba lokomocyjna, chociaż nigdy nie miałam z tym problemów, bo na długie trasy mogę spokojnie jeździć. Sama tego nie rozumiem :)
  35. Rzadko jadam słodycze, za to uwielbiam owoce warzywa, a mimo to jestem pulchna :)
  36. Mam duży numer buta- 41. I kolejny problem z kupowaniem butów :)
  37. Nie lubię chodzić na zakupy, zawsze denerwuję mnie to, że to co mi się podoba nie ma akurat rozmiaru.
  38. Odkąd pamiętam jeśli już zakładałam spódnicę czy sukienkę to zawsze długą, bo uważam, że mam grube nogi.  Jakieś dwa lata temu zaczęłam nosić krótsze, chociaż zdania o nogach nie zmieniłam :)
  39. Kiedy byłam młodsza malując oczy zawsze używałam cieni. Obecnie wystarcza mi kredka i tusz :) Widocznie taki okres :)
  40. Usta przeważnie maluje błyszczykiem. Pomadki jeszcze chyba nie dla mnie :)
  41. Z moich najbliższych o tym, że bloguję wiedzą tylko siostry. Rodzice nie :)
  42. Lubię się przytulać :)
  43. Jestem zazdrośnicą, chociaż się do tego nie przyznaję :)
  44. Chciałabym wygrać w totolotka chociaż nie gram :D
  45. Nie wierzę w przesądy ani horoskopy, chociaż je czasami czytam :)
  46. Kiedyś lubiłam jak robiono mi zdjęcia, teraz wydaje mi się, że jestem niefotogeniczna 
  47. Podobno marudzę :D
  48. Bywają takie dni, że mam wszystkiego dość i wtedy najbardziej potrzebuję bliskiej osoby
  49. Czasami nie rozumiem różnych określeń o kosmetykach jakich recenzję czytam
  50. Obecnie mam wątpliwości czy moje blogowanie ma w ogóle sens

No to jest 50 :) Mam nadzieję, że dotrwałyście do końca i Was nie zanudziłam :)

Pozdrawiam, Justyna :)

8 komentarzy:

  1. 18, 27, 31 mam tak samo :)
    A co do 50-tego faktu, ma sens :D !

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie jest poczytać o kimś kto siedzi 'po drugiej stronie' ;)
    25 to samo, też jestem ze świętokrzyskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnych informacji można się dowiedzieć :) Ja również nie palę i alkoholu raczej unikam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło czytało się te 50 faktów o Tobie. Blogowanie ma zawsze sens jeśli robi się to z pasją :) życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty uwielbiasz jeździć autem, a ja nadal nie zdałam prawka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.