Obserwatorzy

wtorek, 20 sierpnia 2013

Projekt wieczorynka - Kubuś Puchatek

Witajcie :)

Przyszła pora żeby nadrobić trochę zaległości, których mi się sporo nazbierało. Ale mam nadzieję, że chodź część uda mi się nadrobić w tym tygodniu. Przynajmniej taki właśnie mam plan, tylko ostatnio z zapałem u mnie marnie. Ale mam nadzieje, że to chwilowy kryzys.

Oj dobra wystarczy tego zbędnego gadania :) Czas pokazać z czym do Was przychodzę.
Kiedy wczoraj zaczęłam malować Kubusia miały powstać postacie z tej bajki ( którą swoją drogą też bardzo lubiłam :) ).
Ale tak myślałam i myślałam i doszłam do wniosku, że zrobię to inaczej. A jak? Już pokazuję :)











I co Wy na to? Mam nadzieję że poznajecie co przedstawia każdy paznokieć :)
A jeśli nie to:
- mały - Prosiaczek
- serdeczny - Tygrys
- środkowy - Kłapołuchy
- wskazujący - Kubuś Puchatek
i na kciuku mordka Kubusia :)

Konieccc :D

Pozdrawiam, Justyna :)

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.