Obserwatorzy

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Będę się chwalić... :)

Witajcie :)

Dziś zamiast pokazać Wam jakieś zdobienie z Projektu Wieczorynka, w którym mam ogromne zaległości będę się chwalić tym co udało mi się w ostatnim czasie wygrać :)

Zacznijmy od tego co wygrałam na blogu u Joanny Redy :) Oj kiedy to było, ale jakoś nie mogłam się zebrać do tego posta :)





A teraz wygrana od Daguszki :) Kolejna wygrana która jest u mnie już jakiś czas :)






Na dzisiaj to będzie tyle bo program do obrabiania zdjęć płata mi figle, więc przy najbliższej okazji znowu będę się chwalić :)

Teraz zmykam stąd z zamiarem nadrobienia zaległości i zmalowaniu chociaż Kubusia Puchatka. Mam nadzieję, że nie skończy się tylko na chęciach i coś wyjdzie, więc trzymajcie kciuki :*

Pozdrawiam, Justyna :)

4 komentarze:

  1. A ja to rzadko mam szczęście do wygrywania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie tego Carmexa i lakierek NYC :D
    gratuluje wygranych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję , masz szczęście ja to rzadko co wygrywam . Świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.