Obserwatorzy

wtorek, 6 sierpnia 2013

Maluj z KOKietka - natura

Witajcie :)

Dziś przychodzę do Was ze zdobieniem do kolejnego tygodnia Projektu Maluj z KOKietką.
U mnie naturę na paznokciach tworzą róże za których robienie zbierałam się już od dłuższego czasu, a wykonując je wcale nie myślałam o jakimkolwiek projektowym zdobieniu :)

Róże robiłam pierwszy raz więc nie są idealne, ale tak mi się spodobały, że na pewno jeszcze nie raz zagoszczą u mnie na paznokciach.
Dlaczego czarne? A dlatego, że te kwiaty bardzo mnie fascynują a czarne zachwycają wyglądem. Chociaż lubię każdy ich kolor :)

Mam sporo zdjęć mimo, że zdobienie takie proste :)















 Dziś to na tyle :)

Pozdrawiam serdecznie, Justyna :)

10 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.