Obserwatorzy

piątek, 24 stycznia 2014

Misie :)

Witajcie Kochane :)

Dzisiaj mani, które zmalowałam jeszcze w grudniu, ale dopiero dzisiaj je pokazuję.
To mani jakiś czas krążyło po blogach. Mnie też bardzo się spodobało, więc i u mnie na paznokciach zagościło :)
Lakierem bazowym jest Blue Lake Wibo a misie i serduszka wykonane farbkami akrylowymi.

Zapraszam do oglądania.
Sporo zdjęć, ale nie mogłam się zdecydować :)



























I co sądzicie ? :)

Pozdrawiam cieplutko :)
Justyna

8 komentarzy:

  1. Hej! Nie znałam wcześniej Twojego bloga, ale te misie mnie zauroczyły, więc nominowałam Cię do Liebster Blog Award, więcej szczegółów na moim blogu http://thebeautyismylife.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już kilka prób tego mani, wyszło Ci naprawdę fajnie :) Słodkie te Misiaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.