Obserwatorzy

piątek, 3 stycznia 2014

Podsumowanie grudnia

Witajcie :)

Najwyższa pora napisać pierwszy post w nowym roku :) Mogłam to robić wcześniej ale trochę straciłam motywację co do blogowania. Ale mam zamiar odepchnąć w kąt złe myśli i dalej być z Wami.
Jak co miesiąc od jakiegoś czasu przyszła pora na podsumowanie miesiąca.
Myślałam też nad podsumowaniem roku, lecz na to muszę znaleźć dłuższą chwilę.

W grudniu ukazało się 17 notek. W większości były to świąteczno - zimowe zdobienia, które zaraz zobaczycie razem w jednym miejscu :)
Ukazała się też recenzja Marmurkowych Lemaxów oraz TAG -kierowcą być.
  

























 12.





Koniec:)
Macie swojego faworyta? U mnie to 2, 4, 11, 12 :)
Pozdrawiam Was serdecznie :)

Justyna

6 komentarzy:

  1. wszystkie śliczne, a 12 najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi najbardziej podoba się 12:)ale i tak wszystkie prace są ładne..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2,5,7,9 -moi faworyci, ale i reszta tez ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne :) wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie podoba się najbardziej gradient niebiesko biały z brokatem :) ale ja uwielbiam wszystko co gradientowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 2,7,9 i 11 super, reszta też ale te najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.