Obserwatorzy

niedziela, 19 stycznia 2014

French z dodatkiem

Witajcie Kochane :)
 
Wczoraj naszła mnie ochota, żeby zmalować sobie frencha na paznokciach :) Postawiłam na klasykę lekko go tylko urozmaicając :)




Do mani użyłam białego Lemaxa zakupionego jakiś czas temu. Niestety ideałem bieli to on nie jest. Okropnie smuży i na serdecznym paznokciu mam trzy warstwy. Dopóki nie kupię innego będę go używać ale następnej buteleczki na pewno nie kupię. Drugim użytym lakierem jest My Secre Nail Polish. Ostatniego nabytku z wielkiej paczuchy lakierów. Ma on ładny mleczny kolor i postanowiłam go użyć do frencha. No i kolorowe ozdoby też z ostatniej wygranej.
Mani niestety pokazało moje okropnie przebarwione paznokcie, które są takie mimo stosowania odżywki pod lakier.





I jak Wam się podoba?

Miłej niedzieli Wam życzę :)

Buziaki :*
Justyna

6 komentarzy:

  1. fajnie wyszło te urozmaicenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ślicznie. Podziwiam dziewczyny, które potrafią robić sobie frencha, jak ja do tego podchodzę to aż strach się bać efektu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie z tymi kamyczkami , lubię french :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowy i bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przystań Odnowa to miejsce będące kompendium dążenia do harmonii i piękna przyprawione ideą życia w zgodzie z naturą. To miejsce indywidualnie dobranych zabiegów i programów odnowy fizycznej i duchowej, to krótki przystanek regeneracyjny dla wszystkich żyjących w biegu, to miejsce dla CIEBIE ...

    Mieścimy się na ul. Brzozowej 1(przy rondzie)
    05-806 Nowa Wieś k.Komorowa

    Tel recepcja: +22 758 50 05
    E-mail: recepcja@przystanodnowa.pl

    Zobacz najświeższe oferty na profilowym fanpagu! oraz wizytówce w google+

    Łagodny, sprzyjający odprężeniu klimat placówki położonej w malowniczym Komorowie pozwala osiągnąć głęboki relaks fizyczny i duchowy, zajrzeć w głąb siebie i odnaleźć wewnętrzną harmonię i radość życia. To miejsce spotkań wykwalifikowanych specjalistów medycyny, dietetyki, rehabilitacji, wizażu, kosmetologii i wielu innych dziedzin. Tą przystań stworzyliśmy DLA CIEBIE ..

    Oddajemy do Twojej dyspozycji magiczne miejsce, w którym na 1000 metrów kwadratowych wysublimowanego luksusu, pozwalamy odpocząć i zaopiekować się ciałem i duszą. Twoje Ciało nie ma dla nas tajemnic- bez znaczenia czy chodzi o włosy, skórę, zmarszczki, nadwagę czy cellulit - jesteśmy tu po to aby pomóc. Tylko u nas znajdziesz tak profesjonalny sprzęt oraz usługi najlepszych specjalistów. W 30 przestronnych gabinetach możesz liczyć na indywidualną i kompleksową opiekę. To także miejsce spotkań, organizacji eventów służbowych i prywatnych, rodzaj klubu dla kobiet. Warsztaty i szkolenia z zakresu stylizacji i wizerunku, pomogą każdej kobiecie poczuć się dobrze, we własnym ciele, w atmosferze dobrej zabawy.
    Marką pielęgnacyjną salonu jest L`oreal, ekspert w dziedzinie nowoczesnej pielęgnacji włosów. Unikalne formulacje dostosowane do indywidualnych potrzeb każdej klientki sprawiają że zabiegi pielęgnacyjne dostępne w salonie to prawdziwe Rytuały Piękna!
    Bez pirackich cen.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.