Obserwatorzy

czwartek, 9 stycznia 2014

Podsumowanie Zbiorowego Malowania

Witajcie Kochane :)

Przyszła pora, żeby zrobić podsumowanie Zbiorowego Malowania, czyli projektu w którym przez 4 tygodnie ja razem z innymi uczestniczkami zmagałyśmy się z tym co przygotowała dla nas organizatorka Alina z bloga http://lilang-baso.blogspot.com/  :)










Który tydzień podoba Wam się najbardziej?

A teraz muszę się pochwalić, że udało mi się zdobyć drugie miejsce w tym projekcie. Jestem mega szczęśliwa, bo zupełnie się tego nie spodziewałam. Normalnie kilka razy sprawdzałam czy ja dobrze widzę :D Mam banan na twarzy od ucha do ucha :)

Na koniec chce podziękować Alinie za świetną zabawę, chociaż czasami jak zobaczyłam proponowane wzorki nie miałam pojęcia co zrobić. Mam nadzieję, że zdecydujesz się kontynuować zabawę i dalej będziemy mogły się świetnie bawić :) :D

Buziaki dla Was :*

Justyna

6 komentarzy:

  1. kontynuacja będzie :) nie wiedziałam, że aż tak się spodoba ten projekt :) A paczuszka już spakowana, a jutro wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ;) pingwinki zdecydowanie najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podoba tydzień 2 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wszystkie, ale pingwinki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.