Obserwatorzy

środa, 8 stycznia 2014

Zakupowe szaleństwo :)

Witajcie :)

Dawno nie było u mnie takiego postu, a grudzień i końcówka listopada były dla mnie obfite w zakupy.
Dziś pokażę Wam tylko zakupy bardziej lakierowe :)

Pierwsza część to mój prezent mikołajkowy od siebie dla siebie :)

Całe mnóstwo lakierów


 I ogromna ilość ozdób


I tak bliżej co zawiera pudełko :)











Drugą część stanowi zamówienie od ostatnio wychwalanego w blogosferze sklepu Promoto - Promoto. 
Nad zakupami z tego sklepu zastanawiałam się już wcześniej, ale kiedy wkroczył w blogosferę, skusiłam się i zamówiłam co nieco z niego. Teraz trochę żałuję, bo gdybym jeszcze trochę poczekała miałabym teraz w swojej kolekcji ozdób ćwieki, a tak muszę się trochę wstrzymać z zakupami.


 Tasiemki, wzorniki, pędzelki i lakier


 Pędzelki i eyeliner



Sporo tego, ale naprawdę nie straciłam na tego majątku :)
Na dziś to tyle :) Cały czas myślę o podsumowaniu roku. Mam już nawet część napisaną, ale utknęłam i nie mogę zacząć dalej.

Pozdrawiam :)
Justyna

8 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.