Obserwatorzy

środa, 22 stycznia 2014

Pierwszy roczek bloga - urodzinowe babeczki

Witajcie Kochane :)

Właśnie rok temu podjęłam spontaniczną decyzję o założeniu bloga :)
Czasami miałam chwilę zwątpienia czy dobrze zrobiłam ale ostatecznie dalej tu jestem, i to już od roku.
Ten czas minął bardzo szybko... Dziękuję tym z Was, które śledzą moje poczynania :) Dzięki Wam nie poddaję się i dalej tutaj jestem :D

Ostatnio jest mnie tu trochę mniej. Mimo, że nic nie stoi na przeszkodzie jakoś nie mogę się zmobilizować. Postaram wziąć się w garść i zacząć działać :)

Z tej też okazji wczoraj zmalowałam mani do którego przymierzałam się już od jakiegoś czasu, ale zawsze coś stawało na drodze :)
Zapraszam do oglądania moich urodzinowych babeczek :)







Dziękuję Wam za to, że jesteście!

Pozdrawiam z wreszcie trochę zimowego świętokrzyskiego :)
Buziaki :*

Justyna 

4 komentarze:

  1. I Nasz blogowy roczek się zbliża ! :) A dla Was jak najwięcej takich lat :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne mani ;)
    Życzę kolejnego udanego roku w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne mani:) gratuluję i życzę kolejnych lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też się zbliża roczek wielkimi krokami ;) A babeczki zawsze spoko, też chodzi za mną ten motyw :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.