Obserwatorzy

niedziela, 5 stycznia 2014

Paznokciowy Klub - sylwestrowe mani

Witajcie :)

Dzisiaj kolejne zdobienie w Paznokciowym Klubie.
Moje sylwestrowe mani to była klasyczna czerwień. Jakoś w ostatnim czasie idę na łatwiznę i maluję paznokcie samym  kolorem lub z delikatnym dodatkiem. Taką też prostą propozycję mam do pokazania.
Do pomalowania paznokci użyłam lakieru Smart Girls Get More nr 134 i okrągłych ozdób. 









I co sądzicie o takiej prostej karnawałowej propozycji?

Buziaki :*

Justyna

7 komentarzy:

  1. Niby prosta propozycja, a ma coś w sobie :)
    Mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem czarnych paznokci nie lubię, ładnie wyglądają z cyrkoniami

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo, że nie lubię ciemnych lakierów, to połączenie wyjątkowo mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię mieć czerń na paznokciach. Uważaj z tym kolorem ponieważ potrafi zabarwić płytkę na żółto. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Pozytywne - które powodują uśmiech na mojej twarzy i negatywne - które mobilizują do jeszcze cięższej pracy w tworzeniu.